Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

sunshine award


Σ’ ευχαριστώ πολύ Κική για το ηλιόλουστο δωροβραβείο και τον λόγο που το συνοδεύει. Μάλιστα μου το έδωσες διπλό βγαλμένο μέσα από μία μικρή κουζίνα και ανάμεσα από όνειρα με θέα . Να πω όμως κατ΄αρχήν ότι δικαίως στο χαρίσανε για το ηλιόλουστες (και νυχτερινές!) φωτογραφίες σου και για τα ονειρομαγειρέματά σου!!
Θα ξαναπώ ότι μεγαλύτερη αξία από τα ίδια το βραβεία που ανταλλάσσονται στην μπλογκόσφαιρα έχει η σκέψη αυτού που το χαρίζει.

Οι κανόνες: Όσοι παραλάβουμε το βραβείο πρέπει:
- να το αναρτήσουμε στο blog μας
- να το χαρίσουμε με τη σειρά μας σε άλλα 12 blogs
- να ανακοινώσουμε σε ποιά blogs το χαρίζουμε
- και να αναρτήσουμε τα links αυτών των blogs

Κι εγώ με τη σειρά μου το χαρίζω σε όλα τα blogs του blogroll μου, γιατί όλα είναι ηλιόλουστα, αν  κι εκτιμώ ότι ήδη το έχουν πάρει οι περισσότεροι και με τον αριθμό 12 θα έχει ήδη λάβει μεγάλη εξάπλωση η απονομή. Κι επειδή οι κανόνες λένς ότι πρέπει να αναφερθούν 12 (και δεν θα ψάξω αν ήδη το πήραν:),  το sunshine award :

 1.  Στη roadartist για τους ηλιόλουστους δρόμους που μας πηγαίνει!
 2.  Στο  fractal για την ηλιόλουστη γραφή του!
 3.  Στον ηλιογράφο για την ηλιόλουστη Όαση και δικαιωματικά λόγω ονόματος!
 4.  Στη Librarian για τα ηλιόλουστες βιβλιοβολτίτσες της!
 5.  Στον Βασίλη για τα ηλιόλουστα σχόλιά του!
 6.  Στον dodo για το ηλιόλουστο σκίτσο και χιούμορ του:)!
 7.  Στον Επίκουρο για τις ηλιόλουστες εκπομπές του!
 8.  Στη Margo για το ηλιόλουστο  θαλασσινό αεράκι της!
 9.  Στο ξωτικό για τα ηλιόλουστα «μαγικά» του (και είναι πολλάαααα!)
10. Στη Μαρία για τους ηλιόλουστους στίχους της!
11. Στη Μαριέλα για τις ηλιόλουστες ζωγραφιές της (αχ αυτές οι ακουαρέλες με τη φωτεινή διαφάνεια  του μπλε και τα παράθυρα στο φως!)
12. Στη Μαριάννα  για τα ηλιόλουστα μυαλό και καρδιά της!

37 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

τα πιο φωτεινά βραβεία σου αξίζουν.
να είσαι πάντα καλά!
σε ευχαριστώ από καρδιάς!
για όλα όσα τόσο αστροφωτισμένα και ηλιόλουστα χαρίζεις.
πολύ καλό σου βράδυ.
φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

άστρια σ΄ευχαριστώ, ηλιαχτίδες γεμίσαμε στην καρδιά του χειμώνα, ωραία :)

Roadartist είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ άστρια για την αλήθεια σου. Και το λέω με κάθε επίγνωση, σε ευχαριστώ για την φιλία σου, και ξέρεις πως αυτό δεν θα το έγραφα παντού και καθόλου εύκολα. Πέρα τη τωρινή σκέψη και για τα emails. Πρόσεξα και την μουσική επιλογή :) Να είσαι πάντα καλά, να προσέχεις, να ξεκουράζεσαι! Φιλάκια!

Άστρια είπε...

@Βασίλη, σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό το πρώτο σχόλιο, υπερβολικό:) αλλά καλοδεχούμενο, γιατί αυτό που χάρισε ήταν ένα ειλικρινές ηλιόλουστο χαμόγελο :)))
Να είσαι καλά!
Καλό βραδάκι:)

Άστρια είπε...

@ηλιογράφε, ναι γεμίσαμε, χαχααα:)) ηλιολουστήκαμε όλοι!

Καλό βραδάκι στην Όαση:)

Άστρια είπε...

@roadartist μου πέρα απο ότι το ξέρω πως είσαι αληθινή και πως ό,τι γράφεις το εννοείς, το πιο σημαντικό είναι ότι το νοιώθω! Κι εγώ σ' ευχαριστώ για όλα φίλη μου!
Χαίρομαι πολύ που πρόσεξες τη μουσική (ταχυδρόμος με email σε post ε;;:)))
Σ' ευχαριστώ για την έγνοια, φιλάκια, καλό βραδάκι:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΑΞΙΟΙ όλοι οι ΗΛΙΟαποδέκτες!!!!

Μόλις τωρα κατάλαβα πως ο epicuros εκπέμπει από ραδιοφώνου. Πάω για λινκ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Mariela είπε...

Άστρια γλυκειά μου τι έκπληξη είναι αυτή... σε ευχαριστώ από καρδιάς...

όλα τα βραβεία του κόσμου να σου χαρίσουνε, το πιο σημαντικό απ' όλλα είναι η σκέψη... ευχαριστώ!

ξωτικό είπε...

Πόσο φωτεινά τα είπες !!
το καλύτερο βραβείο τα λόγια σου!!
σ'ευχαριστώ διπλά αστέρι μου !!
Ας συνεχίσουμε λοιπόν την χρονιά με φώς ,παιχνίδια,και αγάπη !

Άστρια είπε...

@Γλαρένια μου κι εσύ είσαι ηλιόλουστη!!!!
Ναι, ο Επίκουρος εκμπέμπει κάθε Σάββατο και έχω σχετικό link στο πλάι του blog. Το πρόγραμμά του είναι πολύ ποιοτικό!
Σε φιλώ:))

Άστρια είπε...

@Μαριέλα μου, σ' ευχαριστώ κι εγώ, οι ακουαρέλες σου είναι υπέροχες, κι από εδώ εύχομαι για φέτος να τις εκατοστήσεις και όχι μόνο!
Πολλά φιλιά:))

Άστρια είπε...

@ξωτικό, κι εγώ σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου και τις ευχές σου, κυρίως γιατί σκέφτηκες το παιχνίδι δίπλα στο φως και την αγάπη:))
Πολλά φιλιά:))

ξωτικό είπε...

άει στο καλό σου βούρκωσα
και είναι το μεγαλύτερο δώρο αυτό για μένα.
σσσσστ μην απαντήσεις σ'έφαγα

Άστρια είπε...

@ξωτικό, Θ' απαντήσω πάλι με ένα ευχαριστώ για το σχόλιό σου:) Και βασίζομαι στην απόσταση για την ασφάλειά μου(χιχιχι!!):))

Μαρια Νικολαου είπε...

Θα πω ότι ειπα και στο ΞΩΤΙΚούλι μας
Καταρχην πρώτα απ ολα ενα μεγαλο ευχαριστώ
Αυτο με τιμα ιδιαιτερα
Ομως εχω δηλωσει τα τελευταια δυο χρονια πως δεν κανω τετοιες αναρτησεις λογω του περιεχομενου του μπλοκ.
Οπως ειπα και στο ξωτικουλι δεν το κανω απο θεμα "ψωνιου" και αυτο εσυ νομιζω πως εισαι πιο ειδικη αυτα τα χρονια που με ξερεις να το υποστηριξεις
Απλα λοιπον σας ευχαριστω οσους με τιμησατε και με τιματε με τις επισκεψεις σας και την αγαπη σας
Να σαι καλα γλυκια μου αστερένια

Takiz είπε...

να πάρω εγώ την θέση 13 ...


χιχιχι

σε πειράζω ......θα τα πούμε σύντομα

καλή μου ...σύντομα.....


(αξίζεις περισσότερα από ένα βραβείο)

Άστρια είπε...

@Μαρία μου, το ξέρω, το ξέρω και είναι οπωσδήποτε σεβαστό, και φυσικά το τελευταίο τελευταίο πράγμα που θα μπορούσε να σκεφτει κανείς για σένα θα ήταν το "ψώνιο":)))
Όμως όπως γράφω και στην ανάρτηση, πάνω από το ίδιο το "βραβείο" (αφού δεν είναι τίποτα να το φτιάξει κανείς και να το κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο), είναι η σκέψη αυτού που το χαρίζει:)

Σου χάρισα λοιπόν τη σκέψη μου με όλη μου την εκτίμηση για το ξεχωριστό γράψιμό σου! Κι αυτό έφτασε με κάποιο διαφορετικό τρόπο σε σένα, (εκτός και από τα σχόλια στις αναρτήσεις σου) κι αυτό έχει σημασία:)

Σε φιλώ, καλό βραδάκι:))

Άστρια είπε...

@Τακίζ μου, σ' ευχαριστώ, κατ' αρχήν έγραψα ότι το βραβείο είναι για όλα τα blogs του blogroll μου γιατί όλα είναι ηλιόλουστα. Και δεν έχεις παράπονο, σου έχω και χαρίσει.
Και αλήθεια, σε σκέφτηκα, σε σκέφτηκα, όχι στη θέση 13, όμως είναι που εσύ δεν περνάς .. :)
θα το έβλεπες;

Τώρα τί μου έκανες και να, βούρκωσα;;;;;

Takiz είπε...

χαμογέλα


έχουμε ανάγκη τα άστρα μας να χαμογελάνε πάντα



πάντα

dodo είπε...

Ωωωω! Σ' ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες, το χαίρομαι και θα το κρατήσω γιά πιό συννεφιασμένες και χειμωνιάτικες ημέρες, να με ζεσταίνει ;-)))

Άστρια είπε...

@Takiz, εντάξει χαμογελάω, όμως να ξέρεις, με έκανες να βουρκώσω, στο ξαναλέω !!! :)))

Άστρια είπε...

@dodo μου, θα διάβασες και το συνοδευτικό λόγο του "βραβείου" είναι όπως όλα τα συνοδευτικά, αληθινό:))Σ' ευχαριστώ. Πολύ χαίρομαι που το χάρηκες!!!!!

Καλό βραδάκι:))

Άστρια είπε...

@dodo, σου έγραψα κάτι και στον Κωνσταντίνο:)))

librarian είπε...

Γλυκό μου αστεράκι μόνο η σκέψη σου μου αρκεί για να πάρω λίγο φως!
Να είσαι καλά και πάντα να μας χαρίζεις φωτεινές αναρτήσεις!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Astria,
το καλύτερο βραβείο, μου το χάρισες, όταν χάρη στις δικές σου αναρτήσεις και λίγων ακόμη αγαπημένων Blogs, συνέλαβα την ιδέα της ραδιοφωνικής αναμετάδοσης.
Η φωτεινή πλευρά της ζωής αναδύεται μέσα από τις δικές σας αναρτήσεις κι εγώ δεν έχω παρά να τις ντύσω με μουσικές, που γράψαν κάποιοι φωτισμένοι άνθρωποι.
Ετερόφωτος λοιπόν.
Με γαλήνη στην καρδιά και στο μυαλό για αυτά τα όμορφα που κρατΟύν αντίσταση στην πεζότητα της εποχής που ζούμε.
Εκτίμηση και αγάπη για όλα όσα μου έχεις προσφέρει.
Ευχαριστώ για όσα έχω λάβει, μα κυρίως για την αισιοδοξία του αύριο.

fractal είπε...

ΑΣΤΡΙΑ
Μας έκανες να λάμψουμε!
Ανεξάντλητο το φως και η αγάπη σου.
Νυν και αεί.
Χιλιάδες ευχαριστώ.
Θέλω να ζητήσω λίγη πίστωση χρόνου για να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις που απορρέουν από το γεγονός.
Μπορώ?

Άστρια είπε...

@Επίκουρε, σ' ευχαριστώ πολύ για τα γενναιόδωρα λόγια σου, όμως δεν είσαι καθόλου ετερόφωτος. Η προσωπική σου σφραγίδα στο blog, στην εκπομπή, στα σχόλιά σου, εκπέμπει το δικό της φως!

Σ' ευχαριστώ πάλι!

Άστρια είπε...

@Librarian μου, σοφό μου αστεράκι, και η δική σου σκέψη και η γλυκειά σου κουβεντούλα είναι φως χαμόγελου για μένα:)

Άστρια είπε...

@fractal μου καλό, εσύ είσαι τόσο ανεξάντλητα λαμπερό με όσα γράφεις!

Και σ' ευχαριστώ τόσο που υπάρχεις!
να ήξερες πόσα μου χαρίζεις!

και βέβαια καμία υποχρέωση δεν απορρέει από το "γεγονός":)



υγ.Το τραγούδι που μου πρότεινες στα σχόλια του blog σου, πάρα πολύ όμορφο, σ' ευχαριστώ!!!!

panagiota είπε...

Σου αξίζουν πολλά βραβεία!
Εγω θα σου στείλω την αγάπη μου απο τον Βορρά της Ελλάδας(μεχρι την Παρασκευή) και θα ομολογήσω πως είσαι η πιο γλυκιά άγνωστη φίλη!
Φιλιά πολλά Αστεράκι μου όμορφο

Άστρια είπε...

@Ω, Παναγιώτα μου!!!!
Καλώς ήρθες!!!!;))))
Πόσο χαίρομαι!!!

Μας έλειψες:)
..και οι ιστορίες σου:)))

Πολλά φιλιά λοιπόν στον Βορρά που γλύκαινε πολύ απόψε με τον ερχομό σου!!

Έρχομαι και από το blog σου!

marianaonice είπε...

Συγχαρητήρια! Το αξίζεις!!

Δεν έχω λόγια...
Είναι αλήθεια πολύ όμορφο να αναγνωρίζουν οι φίλοι σου, σε σένα κάποια θετικά πράγματα...
Σ' ευχαριστώ καλή μου.
Ήδη μου το χάρισε και μία άλλη φίλη, η Thalassenia. Καλά λες η μισή μπλογκόσφαιρα θα έχει τιμηθεί μ' αυτό, και το αξίζουμε άλλωστε, αφού ο καθένας με τον τρόπο του εδώ μέσα βγάζει κάτι από τον όμορφο εαυτό του...
Το παίρνω και το φυλάω βαθειά στην καρδιά μου...
Φιλιά!
:)))

Flora είπε...

Ξέρεις, άστρια, διαβάζοντας το κείμενο και τα σχόλια αυτής της ανάρτησης ένιωσα πόση ανάγκη έχει η ψυχή μας το φως.
Πόσο μοναχικοί είναι οι δρόμοι της σκέψης, που όταν φωτίζονται έστω και για λίγο από την αναγνώριση αδελφών ψυχών, βάζουν τα γιορτινά τους και λάμπουν!
Και γω με τη σειρά μου, σου λέω πως εδώ μέσα στον ονειρικό σου κόσμο υπάρχει φως κρυμμένο, σαν φυτεμένα αστράκια στο βυθό... Το ανακαλύπτεις λίγο λίγο... κολυμπώντας...

Όλοι αυτοί που σε επισκέπτονται, επίσης, σου αφήνουν κάποια αστράκια δώρο.
Έχεις καλή παρέα...

Αυτός ο Επίκουρος πότε κάνει εκμπομπές και πού; Θα ήθελα να τις ακούσω...

Φιλάκια με αστρόσκονη
(δεν έχω άστρα δυστυχώς αγάπη μου, εγώ... περαστική, φευγάτη, δίχως χρόνο... κι όπως όλα τα καλά στον κόσμο, έτσι και τ' άστρα, θέλουν το χρόνο τους... Μ' αν κάποτε αποκτήσω... θα είσαι από τους πρώτους που θα έρθω να χαρίσω ένα...)

dodo είπε...

Σ'ευχαριστώ ξανά!
Διάβασα το σχόλιό σου στού h.constantinos και απάντησα εκεί :-)

Άστρια είπε...

@dodo, εγώ σ' ευχαριστώ, πάω εκεί:)

kiki είπε...

Κοκκίνησαν τα μαγουλάκια μου! Ευχαριστώ!

Άστρια είπε...

@Κική μου, τώρα είδα το σχόλιό σου εδώ, δεν θα το αφήσω να κοκινίζει παραπονεμένο μόνο του και θα ξαναπω ότι σου αξίζουν τα καλύτερα για το ταλέντο σου.
Άραγε θα δεις την απάντηση;