Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Είναι που αυτές οι μέρες…

 
 

 
  
Είναι που αυτές οι μέρες…  άρωμα πασχαλιάς, βιολέτας και γαρύφαλλου μπερδεύονται με το άρωμα του λιβανιού και του μελιού ενός αναμμένου κεριού που λιώνει, και γλυκές μνήμες παιδικές  -αγαπημένες ετοιμασίες σπιτικές, παιχνίδια κι ασχολίες-  αντανακλούνε χαρά στα μάτια.
 
  
Είναι που αυτές οι μέρες…  το ακάνθινο στεφάνι και το πορφυρούν ιμάτιον, η σταύρωση, η ζωή εν τάφω και η ανάσταση,  ίσως (απατηλά ή δίκαια) κάνουν να φαίνονται ευλογημένα τα μικρά ασήμαντα βήματά σου στη γη και τα άλλα τα μεγάλα στην πέρα της όχθη.
 
 
Είναι που αυτές οι μέρες… κάποιοι μπορούν και ρωτούν ακόμα με μάτια ορθάνοιχτα την καρδιά: «ποιον δρόμο θα διαλέξουμε;»  Μυστικές πόρτες ανοίγουν στον ουρανό, η άνοιξη πλημμυρίζει τη γη και νοιώθεις πόσο μοιάζει η ζωή με εκείνη ενός μικρού αγριολούλουδου στην ακρογιαλιά. 
 
 
  


 
Ίσως ίνα πληρωθή η γραφή του ποιητή: « Η υψηλότερη μορφή της άνοιξης που ξέρω: μια ελληνική Μεγάλη Εβδομάδα»  (Γ. Σεφέρης, Δοκιμές, Βʼ 94).

 
Όμως, είναι που αυτές και όλες οι μέρες, (πώς να το βγάλει να μην το σκέφτεται ο νους, να μην πονάει η ψυχή;) …  οι δοκιμασίες των Αθώων βοούν, και απέναντι  στέκουν Ιούδες,   Αρχιερείς,  Γραμματείς και Φαρισαίοι, Πόντιοι Πιλάτοι και οι μοιράζοντες τα ιμάτια.  Και πάντα γύρω περιμένει ένας κήπος της Γεσθημανή κι αδυσώπητα, ένα Πραιτώριο και ένας Γολγοθάς -κρανίου τόπος-. 
 Ελπίδα και ευχή, η ανάσταση και η δικαίωση του κάθε Αθώου. Είθε!

 
Φίλοι μου από καρδιάς, καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλή Ανάσταση!

 

26 σχόλια:

Mariela είπε...

"Είναι που αυτές οι μέρες..."
σε φέρνουν πιο κοντά με την ¨αθέατη" πλευρά της ζωής. Πιο κοντά με την Αγάπη....
Καλό Πάσχα γλυκιά μου Άστρια...

Margo είπε...

Η δικαίωση του κάθε αθώου! Αυτό λαχταρά η ψυχή πάνω απ' όλα Άστριά μου μα η ιστορία άλλα δείχνει.

"Είναι που αυτές και όλες οι μέρες, οι δοκιμασίες των Αθώων βοούν, και απέναντι στέκουν Ιούδες, Αρχιερείς, Γραμματείς και Φαρισαίοι, Πόντιοι Πιλάτοι και οι μοιράζοντες τα ιμάτια. Και πάντα γύρω περιμένει ένας κήπος της Γεσθημανή κι αδυσώπητα, ένα Πραιτόριο και ένας Γολγοθάς -κρανίου τόπος" Τα είπες όλα!


Καλό Πάσχα αστεράκι μου. Σ΄ευχαριστώ για την ομορφιά που τρέφει τις ελπίδες μας..

Σε φιλώ!

dodo είπε...

Τι ωραία γραμμένο!

Άιναφετς είπε...

Και είναι απ΄αυτές τις μέρες που λες, πως ευτυχώς και υπάρχουν φίλοι να σου γλυκαίνουν τη καρδιά με όμορφες και τρυφερές αναρτήσεις...

"Έαρ έλα. Συνένοχος αφού είσαι"...
Οδ. Ελύτης.

ΑΦιλάκια λαμπερό μας αστεράκι, να έχεις το Πάσχα που αναζητά η καρδιά σου!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Φιλη μου απολυθηκα και γυρισα στη γειτονια :)

Άστρια είπε...

Μαριέλα μου, συνοπτικά και ουσιαστικά τα είπες! Σ' ευχαριστώ γι' αυτό το όμορφο πρώτο σχόλιο:)
Καλή Ανάσταση με αγάπη αντεύχομαι!

Άστρια είπε...

Μargo μου, έχεις πολύ δίκηο, η ιστορία άλλα δείχνει. Όμως είπαμε: ελπίζουμε και ευχόμαστε... Και ακόμα για έναν μόνο Αθώο αν πιάσει η ευχή, πάλι αξίζει!

Καλό Πάσχα Margo μου με ανοιξιάτικη αγάπη γύρω σου!


υγ. για να μην ξεχάσω:) η τουλίπα που ξεμύτισε την πρωτοχρονιά έχει χρώμα τρυφερό ροζ και το όνομα που της χάρισε ένα θαλασσινό αεράκι, αν θυμάσαι, ήταν για το ροζ "χαρά" !

Άστρια είπε...

dodo μου, πάλι κατάφερες να χαμογελάσω:) Σ' ευχαριστώ!

Άστρια είπε...

Μαγισσούλα μου, θα συμπληρώσω.... και φίλοι να σου γλυκαίνουν την καρδιά με την τρυφερή παρουσία και τα όμορφα λόγια τους:)

Αφιλάκια πολλά κι από μένα κι ευχές για γιορτινό Πάσχα!

Άστρια είπε...

Ω Σκρουτζάκο, καλώς ήρθες πάλι και καλός πολίτης! Πέρασε τόσο γρήγορα ο καιρός;;; :)
Σ' ευχαριστώ για τις ευχές και αντεύχομαι Καλή Ανάσταση με αγάπη και χαρά!

Roadartist είπε...

Σεφέρης...
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα, καλή Ανάσταση άστρια με υγεία και αγάπη.

Ανώνυμος είπε...

Καλή Ανάσταση!

Ο λόγος σου είναι απλός καθαρός και δομημένος, σαν πέτρινο αυλάκι με δροσερό νερό στην έρημο .

H.Constantinos είπε...

[[Η υψηλότερη μορφή της άνοιξης που ξέρω: μια ελληνική Μεγάλη Εβδομάδα]]
Πολύ μου άρεσε αυτό...

Το Καλή Μεγαλοβδομάδα δεν το πρόλαβα, αλλά στο Καλή Ανάσταση είμαι εντός χρονικών ορίων!

Καλή Ανάσταση, καλά να περάσεις!!

Άστρια είπε...

roadartist μου, κι από εδώ σου εύχομαι από καρδιάς καλή Ανάσταση, γιορτινή με αγάπη!

Άστρια είπε...

ηλιογράφε, ήταν ό,τι πιο όμορφο θα μπορούσα ν' ακούσω, αλλά και με ιδιαίτερη αξία, γιατί προέρχεται από τον κύριο μιας ξεχωριστής Όασης!

Καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη!

Άστρια είπε...

Κωνσταντίνε, μην έχεις καμία έγνοια για τον χρόνο. Ανεξάρτητα από αυτό, να πατήσεις λίγο γκάζι (όπως κι εσύ είπες σε μένα:) στην μπλογκοπαρουσία σου, η απουσία είναι αισθητή:)

Καλή Ανάσταση γιορτινή να έχεις με αγάπη και υγεία!!!

Thalassenia είπε...

Σαν την Άνοιξη τα λόγια σου, μυρωδάτα στολίδια της ψυχής!!!

Καλή Ανάσταση με πολύ Αγάπη.

ξωτικό είπε...

Είναι που αυτές τις μέρες..... όλα μοσχοβολούν τόσο δυνατά...ανάσταση και δικαίωση που.... και η πιο αμπαρωμένη καρδιά ανοίγει...με όλες τις...συνέπειες..... ;-)

είναι που...τα είπες τόσο ...όλα που απλώς μια αγκαλιά θα ταίριαζε καλύτερα....

Καλή ανάσταση Αστριούλα μου κι ένα βαθύ ευχαριστώ !!

Roadartist είπε...

Καλή Ανάσταση και σε ευχαριστώ πολύ για όλα :)

Άστρια είπε...

Θαλασσένια μου, σ' ευχαριστώ για την καλοσύνη σου. Να είσαι καλά!

Κι από εδώ ευχές πολλές για μια γιορτινή Ανάσταση!

Άστρια είπε...

Ξωτικούλι, εγώ σ' ευχαριστώ για την πάντα ανοιχτή τεράστια αγκαλιά!!
Και έλειψες πολύ να το ξέρεις:)

Καλή Ανάσταση γεμάτη χαρά και αγάπη!

Άστρια είπε...

roadartist μου, εγώ σ' ευχαριστώ για όλα, τα τόσο πολλά!!!
Καλή ανάσταση γιορτινή με αγάπη και από εδώ!

Poet είπε...

Τι ομορφιά είναι αυτή και τι αγάπη!! Καλή Ανάσταση, Άστρια, Καλή Ανάσταση σε όλες τις φίλες και του φίλους.

Άστρια είπε...

Ποιητή μας! ολόψυχα εύχομαι καλή Ανάσταση και από εδώ με υγεία και αγάπη, κάτι που σίγουρα έχεις τόσο πολύ μέσα και γύρω σου!

kiki είπε...

Όμορφα που τα λες αστεράκι :-)
Χρόνια πολλά!

Άστρια είπε...

Να με συγχωρείς Κική, που άργησα να σ' απαντήσω, καθυστερημένα είδα το σχόλιό σου.
Σ' ευχαριστώ πολύ για τον καλό σου λόγο:)
Χρόνια πολλά! (Η ευχή για τα χρόνια πολλά πάντως πάντα πιάνει:)