Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Οινοπνεύματα, χρώματα, και η φωνή του φεγγαριού







Οινοπνεύματα ..σιωπηλά κρύα υγρά  που καίνε.
Με χρώματα διάφανα έντονα ή απαλά, καθαρά ή αναμεμειγμένα με άλλα για να συνυπάρξουν δίπλα δίπλα, ή για να δημιουργήσουν καινούργια.
Παρέα στις χαρές και στις λύπες, βοηθοί  στο όνειρο, αλλά και στην καταστροφή.
Όμως αυτό που τα χαρακτηρίζει τελικά είναι το άρωμα και η γεύση τους αυτά δηλαδή που μένουν μετά στη μνήμη..


Η μουσική που ακούγεται στο βιντεάκι «la voce de la luna» (η φωνή του φεγγαριού) και συμπληρώνει τον τίτλο της ανάρτησης, επιλέχτηκε επηρεασμένα από ένα μικρό εφέ σε κάποια σημεία του βίντεο με μικρούς κύκλους που μοιάζουν με τις φυσαλίδες ενός αφρώδους οίνου ή ..με μικρά φεγγάρια (ε, ήταν προχθές και πανσέληνος :)




ποτά στα ράφια του σούπερ μάρκετ
φωτογραφίες από κινητό

36 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Χαχα...βάλθηκες να μας μεθύσεις με χρώματα και αρώματα όπως στο τραγούδι...λένε και πως η επίδραση της πανσελήνου κρατά και δέκα μέρες μετά...απαπαπα! :))
Δεν πίνω οινοπνευματώδη ποτά γενικά...αλλά μου αρέσει το άσπρο άοσμο οινόπνευμα δηλαδή η βότκα ή ένα καλό τσίπουρο...στην υγειά μας λοιπόν!!!

dodo είπε...

Κοίτα τί ομορφιά μπορεί να προκύψει μέσα από τα ράφια τού σούπερμάρκετ...

Ανώνυμος είπε...

Αφού ο ντοντός έγραψε αυτό που ήθελα να πω, θα γράψω κάτι άλλο:

Αρκετά μεθυστικό το βίντεο :)

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

"Όμως αυτό που τα χαρακτηρίζει τελικά είναι το άρωμα και η γεύση τους αυτά δηλαδή που μένουν μετά στη μνήμη.."
...και ο τρόπος που φιλτράρουν το βλέμμα μας, αποκαλύπτοντας άλλοτε την ασχήμια και άλλοτε την ομορφιά...
Εσύ κατάφερες το δεύτερο, χωρίς καν τη βοήθειά τους!
Με κινητό, ε;
Στην υγειά σου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ Η ΜΟΥΘΣΙΚΗ ΤΟΥ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ.ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ.

ξωτικό είπε...

Xαα !! ή μήπως Ωωχ
Είναι μια κάποια λύσις που θά'λεγε και ο Ηλιογράφος....
Ευφάνταστο το βιντεάκι σου και βοηθούσης της μουσικής σου επιλογής με άφησε με πλατύ χαμόγελο σαν....καλό κρασί σε σωστή δόση !!!
Και μια υπόκλιση στην
( "και ο τρόπος που φιλτράρουν το βλέμμα μας, αποκαλύπτοντας άλλοτε την ασχήμια και άλλοτε την ομορφιά...
Εσύ κατάφερες το δεύτερο, χωρίς καν τη βοήθειά τους!" )
Υπατία !!!!!

Εβίβα λοιπόν στις φυσαλίδες του ...πνεύματός σου χικ!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Μια μεθυσμένη καλησπερα
με αρωματα πολύτιμα και μαγικά

τσίου και παλι τσίου!!!

Margo είπε...

Μμμ στ' αλήθεια μεθυστικό όλο αυτό. Μου αρέσει να φτιάχνω λικέρ κι ας μη τα πίνω μετά. Μα εδώ έκανες τις αισθήσεις να ενεργοποιηθούν χωρίς καν να αγγίξουν τα χείλη. Το απίθανες φωτογραφίες και ο παραλληλισμός με το φεγγάρι;
Αξεπέραστη Άστρια πάλι μας μάγεψες:)
Φιλιά πολλά πολλά!

logia είπε...

μέθυσα
στροβιλίστηκα
αναλήφθηκα
χαμογέλασα
και με αυτό το χαμόγελο
πάω να κουρνιάσω στην αγκαλιά του Μορφέα
για μια μεθυστική νύχτα!!!!

Mariela είπε...

Υπέροχο το βίντεο, δυστυχώς εδώ κια λίγο καιρό έχω πρόβλημα στα ηχεία και δεν αξιώθηκα να τα φτιάξω ακόμα!!
Θα σου αφιερωσω κάτι σχετικό, θα το στείλω στο μέηλ σου, δεν ξέρω πως να ανεβάσω εικόνα στο σχόλιο, δεν ξέρω καν αν γίνεται...
φιλιά πολλά και μια "μεθυστική" εβδομάδα να έχεις!!

Mariela είπε...

Δεν βρίσκω το μέηλ σου...

Thalassenia είπε...

"Παρέα στις χαρές και στις λύπες..."
Βοηθός στην ελπίδα, στο ξέσπασμα, στην αποφόρτιση.
Με ένα κονιάκ στην υγεία σου και... στην υγειά του.
Σ΄ευχαριστώ.

MelidonisM είπε...

Νηφάλιος
αφήνω
τις αισθήσεις
και ακούω
από μέσα
της καρδιάς σου
τις εκκλήσεις!


"βαρύ νταλκαδιάρικο"
♪ ♫
Οι αιθανόλες,
Οι μεθανόλες,
Οι αλκοόλες,

με αφήνουν
αδιάφορο όλες
γιατί με μεθούν
γυναίκες
λαμπερές-αστερόες!

:-)

κατά το
"Οι κυβερνήσεις (βλέπε Μέση Ανατολή) πέφτουνε
μα το Αστέρι μένει
αυτή μας ζει και μας μεθά
αυτή μας εκτοξεύει(Kotsiras)


Όλα για πάρτη σου Αστέρι μου,
τί να γίνει; Εσύ φταις@!
με μέθυσες! μέ καψες!
και δεν ξέρω
ο "λογικός"
τί κάνω και τί λέω! :-)

H.Constantinos είπε...

Αυτά που αφήνουν στη μνήμη είναι μερικές φορές τραγικά... Οπως το αποτέλεσμα ενός αλκοτέστ. Η αφαίρεση διπλώματος επιτόπου, και άλλα χαριτωμένα...

Πολύ μου άρεσε η μουσική στο βιντεάκι, και ο τίτλος της...
Ε, ήταν και πανσέληνος!

fractal είπε...

Τι να πω και εγ'ω το καψερό φράκταλ για τα οινοπνεύματα, αφού δεν βάζω στο στόμα μου γουλιά οινόπνευμα..
Να πω πως οι φωτογραφίες, με έκαναν να ΄το ξανασκεφτώ?
Αυτό ναι, αλλά μόνο για ελάχιστα δευτερόλεπτα...

Ας πω λοιπόν μια καλησπέρα και ευχές για μια καλή εβδομάδα.
Και επειδή δεν εχω βρει θέση, γέρνω λίγο επάνω στον Σκρουτζακο, γιατί εχω γίνει ...φέσι..

fractal είπε...

Μπρρρρρ δεν κρυώσατε βρε παιδια με το αστείο μου?

α Κενταύρου είπε...

Ουσίες, ουσίες κι οινοπνεύματα
κι άρχισαν να ξεντύνονται
μες στο μυαλό τα πνεύματα.....
Τεχνητή ευτυχία!!!!

gskastro είπε...

Καλή μου Astria, αντί για σχόλια, σου στέλνω τους στοίχους (του Σωτήρχου) αυτού του υπέροχου τραγουδιού (του Χατζηαποστόλου). Που εμείς οι παλιοί το είχαμε λατρέψει και που μας θυμίζει μια Αθήνα που σιγοσβήνει.

Παραπονιέσαι ότι έγινα μπεκρής
κι ας φταις εσύ που έχω πιάσει το ποτήρι
όμως αν θέλεις θα το κόψω το κρασί
εγώ ποτέ μου δεν σου χάλασα χατίρι

Εγώ θα κόψω το κρασί
για σένα αγάπη μου χρυσή
εγώ θα κόψω το κρασί
για σένα μόνο
αφού στα χείλη σου τα δυό
μπορώ αχόρταγα να πιώ
απ' το κρασί που μόλις πίνω
ξανανιώνω

Εγώ θα κόψω το κρασί
αφού το θέλησες εσύ
λόγω τιμής ποτέ μου πια
δεν ξαναπίνω
εγώ θα κόψω το κρασί
αλλά βοήθα με κι εσύ
στην αγκαλιά σου κάθε πόνο μου
να σβήνω
Κάθε ποτήρι σαν το πίνω μοναχός
χωρίς να βλέπω τα ολόγλυκα σου μάτια
φαρμάκι γίνεται και στάζει συνεχώς
μες στη καρδιά μου που την έκανες κομμάτια
Να είσαι πάντα καλά, gskastro

Άστρια είπε...

Άιναφετς, είπες "..δέκα μέρες μετά ...απαπαπα!" ;;;!!!
θα το έχω υπόψη μου αφού είναι γνώμη μαγική:))

υγ.δυνατά ποτά αυτά που διάλεξες:)

Άστρια είπε...

dodo, πολύ χαίρομαι που είδες ομορφιά:)

Άστρια είπε...

ηλιογράφε, σ' ευχαριστώ όπως και τον dodo:)
επ' ευκαιρία, δεν είμαι fan του drambuie:)))

Άστρια είπε...

Υπατία μου, σ' ευχαριστώ γι' αυτό το σχόλιο... έγραψε για μένα:)
και βέβαια,
στην υγειά σου!!!

Άστρια είπε...

Σκρουτζάκο, σ' ευχαριστώ πολύ, το ξέρω ότι πάντα μας θυμάσαι:)
Να είσαι καλά!

Άστρια είπε...

ξωτικούλι, πολύ εκλεκτικό το σχόλιό σου και οινο- πνευματώδες:)

Οι φυσαλίδες του πνεύματός μου απελευθερώθηκαν και σ' ευχαριστούν:))
χικ!!! :))

Άστρια είπε...

Καραφλοκότσυφα, ΩΩΩ! καλώς μας ξανάρθες!!!!
μεθάνε και τα κοτσυφάκια;;;;
ε, τσίου εις υγείαν λοιπόν!!!

Άστρια είπε...

Margo, μη νομίσεις ότι είμαι των ποτών:)) μου άρεσαν τα χρώματα, η υγρή διαφάνειά τους και κάποιες αντανακλάσεις τους και ήταν μια ιδέα της στιγμής να τα φωτογραφίσω:)
Σ΄ευχαριστώ για την καλοσύνη του σχολίου σου.. όπως πάντα δηλαδή:)
κι ανταποδίδω τα πολλά πολλά φιλιά!

Άστρια είπε...

logia, λίγο υπερβολικό το μεθύσι λόγω ανάρτησης:)) οπωσδήποτε όμως γενναιόδωρο, σ' ευχαριστώ πολύ για το χαμόγελο, να είσαι καλά:)

Άστρια είπε...

Μαριέλα, όποτε μιλάω για χρώματα, δεν το θέλω, αλλά πάντα έρχεσαι στο μυαλό μου:))!!
ευχαριστώ πολύ για τις "μεθυστικές" ευχές:) αν και προβλέπεται μια δύσκολη εβδομάδα.
φιλιά πολλά κι από μένα:)

ανυπομονώ να δω το σχετικό..θα σου γράψω:)

Άστρια είπε...

Θαλασσένια, στην υγειά του βεβαίως!! είχα περάσει από το blog σου, θα ξαναπεράσω, εύχομαι πάντα..:)
Εγώ σ' ευχαριστώ!

Άστρια είπε...

Μιχάλη Μελιδόνη, εντάξει, έχεις χιούμορ και ανεξάντλητες εμπνεύσεις σε στιχάκια.
Και δεν παραβγαίνουμε:)
Σ'ευχαριστώ.

Άστρια είπε...

Κωνσταντίνε, "αλκοτέστ";;!!
χαχαα, μόνο εσύ θα σκεφτόσουν ένα σχετικό με το αυτοκίνητο σχόλιο, ..και τόσο απρόβλεπτο:)))
Σ' ευχαριστώ

Άστρια είπε...

φρακταλάκι, δηλαδή, ούτε κρασάκι σε κάποιο τραπέζι με καλή συντροφιά; ούτε ουζάκι με μεζεδάκι σα κάποια ακρογιαλιά;;;
δεν το πιστεύω:)
Αλλά τί λέω, σίγουρα δεν το έχεις ανάγκη.. εσύ αυτά που γράφεις είναι τις περισσότερες φορές απογειωμένα!
..δηλαδή υπέροχα:)

α, και ...για ποιό αστείο είπες αν κρυώσαμε;;; :))))

ευχές κι από μένα για καλή εβδομάδα:)

Άστρια είπε...

αστέρι α του Κενταύρου, σωστά, πολύ σωστά!!.. όμως και "οίνος ευφραίνει καρδίαν":)

(και σε μικρή ποσότητα, ιατρικώς, κάνει καλό και στην καρδίαν:)

Άστρια είπε...

gsKastro, καλώς ήρθες πάλι φίλε μου!
αυτό το τραγούδι ήταν από τα αγαπημένα του πατέρα μου, αλλά επίσης το έχουμε τραγουδήσει πολλές φορές σε παρέα. Σ' ευχαριστώ που μου το θύμισες.
Θα περάσω σύντομα από το blog σου:)
Να είσαι πάντα καλά καλά!

logia είπε...

Άστριά μου

δυστυχώς ή ευτυχώς
μόνο έτσι μεθάω πια,
από τότε που έπαθα αλλεργία στο αλκοόλ

με είκόνες, με σκέψεις, με μουσική, με χαμόγελα,
με ωραία παρέα
και προσφάτως και ιντερνετικά
λόγω μπλογκοπαρέας ...
την καλησπέρα μου και να είσαι καλά και συ :)))))

Άστρια είπε...

δύσκολη αλεργία.
καλό βράδυ:)