Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Δύο παιχνίδια, με το 3 και το 7

Οι αγαπητές roadartist και Φλώρα με προσκάλεσαν σε ένα παιχνίδι όπου καλούμαστε να αναφέρουμε κάποιο ρητό ή ποίημα (ή και τα δύο) και κάποιο έργο τέχνης που μας έχει επηρεάσει στην ζωή μας.

Η επίσης αγαπητή littlle beautiful things με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι με την προτροπή: "Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες."
Τους ευχαριστώ όλους και ξεκινώ.


Το πρώτο παιχνίδι με το 3 :



Η ομορφιά του πρώτου παιχνιδιού ήταν η προτροπή - αφορμή να ψάξουμε ανάμεσα στα καλά πράγματα τα φυλαγμένα στο μυαλό και στην καρδιά. Το δύσκολο μέρος του παιχνιδιού ήταν να διαλέξουμε τρεις φορές μόνο ένα από όλα αυτά.

1. Το ρητό: Πολλά τριγυρίζουν στο μυαλό και αγαπημένα αυτά που αφορούν την αυτοκριτική και την συμπεριφορά στον "άλλο". Διαλέγω ένα που το θεωρώ πλέον από τα πιο σοφά, με όσα έχω δει γύρω μου και βλέπω καθημερινά. "Μηδένα προ του τέλους μακάριζε".

2. Το ποίημα: Ο πιο αγαπημένος μου είναι ο Ελύτης. Θα διαλέξω όμως να γράψω από την επίσης αγαπημένη Κική Δημουλά γνωστούς της στίχους, ίσως επειδή στα λίγα λόγια τους κρύβουν κάτι πολύ μεγάλο και αληθινό, αλλά και επειδή μπορεί να διαβαστούν με πολλούς τρόπους.

"Για σας θα κάνω μια καλύτερη τιμή
είπε το Τίποτα στο Κάτι
και κείνο, το ηλίθιο, τόχαψε. "

3. Το έργο τέχνης: Εδώ ίσως είναι το δυσκολότερο. Ο κατάλογος μεγάλος. Γι' αυτό θα διαλέξω με βάση την ανάγκη της σημερινής μέρας για ομορφιά, χρώμα και φως, ανάμικτη με λίγη ρομαντική διάθεση.


Claude Monet - Garden at Giverny, 1902


Το δεύτερο παιχνίδι με το 7

Η προτροπή του δεύτερου παιχνιδιού ήταν να γράψουμε 7 αλήθειες για μας κοινές ή περίεργες και (αντιγράφοντας από την little beautiful things) "... κάθε -θετικό- παιχνίδι προσφέρει χαρά!".

1. Παρά το "αστρικό" όνομά μου, δεν ασχολούμαι με αστρολογίες και παρεμφερή.

2. Από μικρή δεν πήγαινα στο τσίρκο γιατί δεν μπορούσα να βλέπω όσα αναγκάζονται να κάνουν εκεί τα ζώα (καμιά φορά και οι άνθρωποι). Ιδιαίτερη συμπάθεια πάντα είχα στους ελέφαντες. Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος.

3. Τα πρώτα πράγματα που παρατηρώ σε έναν άνθρωπο που γνωρίζω για πρώτη φορά είναι το βλέμμα και τα δάκτυλα.

4. Μετρώ θετικά στον άνθρωπο την ευγένεια (όχι την προσποιητή), την τιμιότητα, την καλοσύνη, την γενναιοδωρία(με την ευρεία της έννοια), την εξυπνάδα, την γνώση (στην ουσία), την ευαισθησία, την αισθητική ... και μετρώ αρνητικά τα αντίθετά τους.

5. Μου αρέσει ένα καλό κρασί να συνοδεύει ένα καλό γεύμα σε ένα ωραία στρωμένο τραπέζι. Δεν έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα γλυκά, όμως μου αρέσει η σοκολάτα όταν περιέχει μέντα, φουντούκι ή αμύγδαλο, ποτό, μόκα, πραλίνα .

6. Δεν μου αρέσει να αναπνέω τον καπνό των άλλων.

7. Μου αρέσει η χριστουγεννιάτικη οικογενειακή ατμόσφαιρα στο σπίτι, με τον στολισμό του, με τα γλυκά και τα φαγητά και την προετοιμασία τους.


Η πρόσκληση και για τα δύο παιχνίδια είναι ανοικτή σε όλους.

20 σχόλια:

mareld είπε...

Άστρια μου!

Όταν διάβαζα τις αλήθειες σου και τις προτιμήσεις σου σε λόγο, τέχνη, αλλά και γούστο γενικότερα μου ήρθε στο νου το παρακάτω ποίημα του Βρεττάκου..
Πόσο μοιάζουμε εμείς οι άνθρωποι όταν έχουμε λίγο ξεφύγει από το μικρό μας εαυτούλη και αγγίξει την ιστορία με όλη της τη μαγεία αλλά και τη τραγικότητα..

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ

Ανάσκαψα όλη τη γη να σε βρω.
Κοσκίνισα μες την καρδιά μου την έρημο· ήξερα
πως δίχως τον άνθρωπο δεν είναι πλήρες
του ήλιου το φως. Ενώ, τώρα, κοιτάζοντας
μές από τόση διαύγεια τον κόσμο,
μες από σένα - πλησιάζουν τα πράγματα,
γίνονται ευδιάκριτα, γίνονται διάφανα -
τώρα
μπορώ
ν'αρθρώσω την τάξη του σ'ένα μου ποίημα.
Παίρνοντας μια σελίδα θα βάλω
σ'ευθείες το φως.
ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ

Αρκετή ώρα ακούω αυτό το φανταστικό τραγούδι!

Φιλιά και καλή σου βδομάδα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ψυχή μου κι΄εσύ στα μάτια αγκιστρώνεσαι.
Εγώ από τα μάτια πιάνω το χαρακτήρα του άλλου, πριν καν μου μιλήσει....
Στα δάχτυλα απολαμβάνω τις κινήσεις.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

Εξαιρετική η συμμετοχή σου και στα δυο παιχνιδάκια.
Σε ευχαριστώ πολύ που έπαιξες. Νομίζω οτι μακράν αυτό το πρώτο, είναι από τα πιο όμορφα παιχνίδια στη blogόσφαιρα. ΛΑτρεύω τον Ελύτη,το ρητό αυτό σημαίνει πολλά και είναι κ δικό μου αγαπημένο (και εσύ από αρχαία ελληνική γραμματεία επέλεξες!!!! :-)), ο Monet πολυαγαπημένος!! Εκπληκτικός!

Οσον αφορά το δεύτερο..συμφωνώ περισσότερο από όλα στα 1, 2, 4 και 6! :) Όσον αφορά τα υπόλοιπα οκ, αλλά με ενδοιασμούς..
Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα, να μου είσαι καλά..και ενα ευχαριστώ ξανά που έπαιξες........... :)

Takiz είπε...

μερικές αναρτήσεις δεν πρέπει να σχολιάζονται καθόλου ... Αληθινά... απλά της απολαμβάνεις

την καλημέρα μου.

Flora είπε...

Μου άρεσε το ποίημα που σου αφιέρωσε το πρώτο σχόλιο από mareld.
Με καλύπτει απόλυτα...

... τα δάχτυλα λοιπόν;;
Τα μάτια εντάξει. Όλοι εκεί εστιάζουν υποθέτω.
Μα τα δάχτυλα; Ωραίο. Θα το παρατηρώ κι εγώ από δω και πέρα.
Έχω μία θεία, η οποία παρατηρεί τους πάντες στη μύτη. Είναι ζωγράφος και λέει ότι αν προσέξεις τη μύτη του άλλου, ξέρεις και να τον ζωγραφίσεις... χιχι...
Το προσπάθησα και γω αλλά απέτυχα. Μου ξεφεύγει και πάντα θυμάμαι μόνο τα μάτια. Ε... και το στόμα, το χαμόγελο, δηλαδή, για να είμαι πιο σαφής...

Οι απαντήσεις σου στο παιχνιδάκι με τα 3... δεν χρειάζονται σχόλιο. Τις απολαύσαμε!!!

Άστρια είπε...

@mareld:
Καλή μου mareld, έρχεσαι από τόσο μακριά και φέρνεις μαζί σου τόσα δώρα, αρώματα ακριβά και διαμαντάκια αληθινά.
Σε ευχαριστώ, να είσαι πάντα καλά!!

Άστρια είπε...

@φύρδην μίγδην
Γλαρένια μου,
Ναι, τα μάτια με τις τόσες εκφράσεις τους, μικρά καθρεφτάκια του μέσα μας.
Τα ωραία δάκτυλα τα έχω συνδυάσει με κάτι το καλλιτεχνικό, ευγενικό, δεν ξέρω γιατί.

Άστρια είπε...

@roadartist:
Εγώ σε ευχαριστώ για την πρόσκληση και για τα καλά σου λόγια. Μου άρεσε και εμένα αυτό το παιχνίδι.
Στο παιχνίδι των συμπτώσεων, σημειώνουμε λοιπόν και εδώ κάποια μικρά Χ.
Να είσαι πάντα καλά, σε φιλώ :)))

Άστρια είπε...

@takiz:

Μα μόλις σχολίασες και σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου.

Η πρόσκληση είναι ανοικτή, όμως θα ήθελα να συμμετέχεις σε όποιο παιχνίδι θέλεις(αν δεν σε έχουν ήδη προσκαλέσει) για να το απολαύσουμε, είμαι σίγουρη γι'αυτό!! :))

Άστρια είπε...

@Φλώρα μου
Με το νέο avatar δεν σε γνώρισα. Βέβαια είχα δει την ανάρτησή σου με τις προτιμήσεις σου και αμέσως πήγε το μυαλό μου σε σένα, όμως για σιγουριά, επισκέφτηκα και το site σου.
Συμφωνώ απόλυτα και για το χαμόγελο, είναι αυτό που σου ανοίγει την καρδιά.
Και εγώ που θέλω, που και που, να βλέπω το φωτεινό χαμόγελο της φωτογραφίας σου, προτείνω να την αναρτήσεις στην ιστοσελίδα σου.
Σε φιλώ :))

Άστρια είπε...

@φλώρα:
Και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι:)

marianaonice είπε...

Απλά σιωπώ...
Τις αλήθειες σου αυτές αντανακλά ολοφάνερα τούτο το @σπιτάκι σου!!
Και οι επιλογές σου σε ρητό, στίχους και έργο τέχνης επιβεβαιώνουν την αντανάκλαση αυτή!!
Φιλιά!!

Υ.Γ. τις 7 αλήθεις προσκλήθηκα να τις παίξω και εγώ. Και θα το κάνω σύντομα, γιατί πολύ μ' αρέσει.

Άστρια είπε...

@marianaonice:
Είσαι πάντα ευπρόσδεκτη Μαριάννα μου στο σπιτικό αυτό.
Αμυπομονώ να διαβάσω τις αλήθειες που θα γράψεις.
Σε φιλώ:)

faraona είπε...

Ομορφες οι αληθειες σου Αστρια.
Δες αν θες και τις δικες μου εδω στην Αψινθο
Το αλλο παιγνιδακι δεν το επαιξα...μ αρεσε ομως και λεω να το παιξω κι αυτο
Ωραιες οι προρτιμησεις σου παντως ,εκλεκτες.
Καλο σου Σαββατοκυριακο Αστρια

Άστρια είπε...

@Φαραώνα μου,

Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.

Θα ήθελα πολύ να δω τις επιλογές σου για τις οποίες είμαι σίγουρη εκ των προτέρων για την ποιότητά τους.

Σου άφησα σχόλιο για τις εκ των έσω αλήθειές σου.
Ενδιαφέρον και το θέμα σου για τις συναναστροφές, θα ξαναπεράσω γιατί θέλω να διαβάσω και τα σχόλια πριν σχολιάσω.

Καληνύχτα, φιλιά:))

Χριστίνα (lbt) είπε...

Αστριά μου ευχαριστώ για την αποδοχή του παιχνιδιού (σ'εκοψα που είσαι κι εσύ ενα παιδί!! :))
και το επιβεβαίωσα από την αλήθεια νο7. Το βλέμμα και τα χέρια τα προσέχω και γω. Επίσης συμφωνούμε στον 1,4,το πρώτο μισό του 5 και σίγουρα στο 6!!!
Από τεχνη δεν ξέρω πολλά άλλα ο πίνακας αυτός του Monet είναι απλά θαυμάσιος!!
Φιλιά!!!!

mareld είπε...

Άστρια μου!

Καλό σου βράδυ
και καλή σου βδομάδα!
Φιλιά!

Άστρια είπε...

@little beautiful things:
Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση και για τα λόγια σου. Χαίρομαι για τις συμφωνίες μας. Πάντως περίμενα, ειδικά εσύ, να συμφωνείς και στη σοκολάτα.
Φιλιά και καλή εβδομάδα:))

Άστρια είπε...

@Καλή μου mareld,
Και από μένα καλή εβδομάδα.
Έρχομαι για επίσκεψη, θα πω εκεί καληνύχτα.
φιλιά:))

kikop80 είπε...

ΟΧΙ ΜΕΝΤΑΑΑΑΑ!!!!!!
ΌΧΙ!!!!
ΜΠΛΙΑΞ

Να ήταν αφέψημα μέντα Οκ! το καταλαβαίνω, αλλά στη σοκολάτα τη μισώ!
Φτου φτου!!
:P